- szelkormany nem vitte pontosan a hajot
- a motor neha nem "kopte a vizet"
- a wc nem mukodott rendesen
- vitorla szaritas
- elektromos aprosagok
A legfontosabb termeszetesen a motor kerdese volt. Sajatos es osszetett problemaval allunk szemben. Semmi nem egyertelmu, igy nem akartunk kapkodni holmi szervizzel stb. Lepesrol-lepesre mentunk, probaltuk megerteni a problemat. Egyeztettunk Chrissel, tanulmanyoztuk a motor leirasat. Vegul arra jutottunk, hogy nagy valoszinuseggel nincs semmi baj, csak mikor kint vagyunk a nyilt vizen, akkor a kipufogon keresztul, a nagy hullamzas kovetkezteben vissza tud levegosodni a rendszer, ezert lehet az, hogy a kikotoben meg minden rendben, viszont kint mar nem, illetve egy ido utan viszont megis igen, egyszer csak elkezdi kopni vizet. A rogtonzott megoldas: gyartottunk egy dugot, amit ha leallitottuk a motort akkor bedugunk majd a kipufogoba :) Nagyon remeljuk, hogy tenyleg ez a problema...
A szelkormanynal is (remelehetoleg) megtalaltuk a ludast, illetve ha mar ott jartunk, kicsit tuningoltunk is rajta: gyartottunk egy tavtartot a jobb illeszkedes miatt. Alapanyag hijan maradtam a jo oreg, bevalt modszernel: elmentem gubizni. Meg is talatam egy kupak formalyaban a megfelelo alkatreszt, raadasul meg egy "1" dolarost is talaltam mellette :) Tuti szerencset hoz majd :)
Sikeresnek mondhato napot zartunk, remeljuk mind a motor, mind a szelkormany rendben lesz.
Hajnalra tervezzuk az indulasunkat. Eleg nagy ut all meg elottunk. Szeretnenk minel elobb megkerulni Cape Hatteras-t. Az idojaras eleg valtozo lesz a napkoban, igy megint sakkozni kell majd a tavokkal, kikotesekkel. Az idojaras enyhulese miatt innentol, ha egy mod van ra, szeretnenk kerulni a marinakat, es lehetoseg szerint inkabb horgonyozni fogunk.