A mosast...
...teregetes kovette
A fock is szarad
A kikoto epulete
Kora delutan Andris, a szarazfoldi hajoszakacs osszerakott egy zsenialis rantottat
Estefele aztan elmentuk a mai salatabeszerzo korutra
Tervezgetunk, szamolgatunk a lehetseges tovabbindulasunkrol. Van tobb terv is, de majd csak reggel, az uj idojarasi jelentesek fuggvenyeben fogjuk eldonteni, hogyan tovabb. Elvileg a szel majd befordul eszakira, ami nekunk jo, hisz hatszellel tudnank majd haladni delnek. Viszont meg kerdes, hogy az idojaras engedi-e majd, hogy holnap szellel tudjunk indulni, vagy sem. Lehetseges, hogy az idojaras nem enyhul, erre volna egy masik lehetoseg: az intercoastal waterway (ICW). Ez egy összesen kb. 3000 merfold hosszu (nekünk persze csak egy kis szakaszt kéne ezen megtennünk :-)), hajozhato, reszben mesterseges csatornarendszer az Atlanti-ocean nyugati partjaval parhuzamosan, viszont ezen kizarolag motorral lehet haladni. Ahogy neztuk az ejszakai hajozas eleg veszelyes lehet, igy csak nappali elorehaladassal lehetne (ket nap alatt, azaz 2X12 oraval) szamolni. Ez alatt kb. ugyanannyi merfoldet tudnank megtenni, mint kint a nyilt vizen egy nap alatt. Tehat koltsegeket tekintve: a) ha rossz az ido es holnap elindulunk az ICW-n, akkor van 2 napi uzemanyag koltseg es valahol estere ki kell kotni; vagy b) maradunk, fizetunk Beaufortban meg egy nap marina dijat, varva, hogy a rossz ido elmenjen.