Ahogy meseltem, sajnos a szalonban az asztal "alodazatul esett" a viharnak. Ezt sorgosen orvosolni kellett, tobbek kozott azert is, mert ezzel a karral vesztettunk ket fekhelyet. Illetve a lelkunket is bantotta a kialakult helyzet. Alapvetoen a baj ott volt, hogy nagyon gyengen volt kialakitva az eredeti rogzites: negy helyen volt rogzitve a padlohoz, labankent mindossze ket-ket felfogato ponttal. Ezek a pontok osszesen harom-harom atmeno csavarral voltak rogzitve kozvetlenul, a padlohoz. Szerencsere a padlo nem serult, igy az lett az otlet, hogy atmeno csavarokkal, a padlo ala valami merevitest berakva kell visszaszerelni az egeszet. Eloszor fa merevitesben gondolkoztunk, de helyhiany (padlozat alatti res szuke) miatt ez ki lett zarva. Maradt a savallo acel. Persze egen-foldon nem lehetett talalni megfelelo darabot, mig nem a kikoto egyik boltjaban, a levetett hajos cuccok kozul kikandikalt egy dupla soros kotelvezeto, ami majdnem tokeletesnek bizonyult. Bagoert oda is adtak, viszont darabokra kellett vagni... Van ugyan fureszunk a hajon, viszont ez a savallo acel kikezdehetetlen. Nem baj, nem adjuk fel! Jottem-mentem-kuncsorogtam, vegul egy vitorlazo kisoreg lett a segitsegemre, akinek volt egy specko kis szerszama, amivel nagy nehezen negybe tudtuk vagni (ket korongja banta a muveletet). Mikor kesz lettunk a darabolassal gondoltam, majd a kis elektromos furommal kifurom a lyukakat. Muhaha :) amikor kb. 5 percbe telt egyetlen lyuk kifurasa (raadasul csak a legkisebb furoszarral) feladtam. Gondoltam, alszom ra egyet. Reggel kipihenve megint nyakamba vettem a kikotot segitseg utan kutatva, es raakdtam a gondnokra, aki nagyon segitokesz volt, adott egy "normalis" furot stb. Kb. tizenegykor kezdtem neki a lyukak furasanak, es volt vagy delutan harom mire vegeztem... A furas-faragas utan Ricsivel atneztuk az elektromos rendszert (nehogy megint a multkori szituaciba keruljunk), ugy tunik most mar minden OK. Aztan ujra nekimentunk a motor kerdesnek. Mar a multkor is elobbre jutottunk - na nem a ledugozassal :D -, hanem avval, hogy a szivo oldalon minden csavart, bilincset ami csak volt meghuztunk. Azota ugy tunik jol mukodik a rendszer, de biztos ami biztos megint atneztunk mindent. Ekkor botlottunk bele egy eleg furcsa allapotu csobe (kicsit olvadt volt), amit rogton ki is csereltunk. Kb. ezekkel telt a mai napunk, kozben persze mosas, takaritas, fozes. Andris szakacs mai menuje, idezem: fuszeres rizs hallal :)
3 Comments
Dani
4/20/2014 06:44:12 pm
Nem értelek, ha barkácsolni akarsz, minek mész Amerikába, azt itthon is tudnál, furcsa vagy nagyon :-)
Reply
tobias
4/20/2014 09:50:54 pm
Az asztal mindig útba van. Kár volt visszarakni:-). További jó szelet, és áldott Húsvétot a derék tengerészeknek!
Reply
Szilvi
4/20/2014 10:06:52 pm
Annyira azert ne szerelj ki magadbol minden lenduletet. Ha tudnad mi minden var Rad itthon...! Ma pl. a husveti locsolkodas neveben nem a vihar, hanem kutyakolyok fogak aldozataul esett locsolocsovet szereltem... Sem nem szebb, sem nem jobb, mint uj koraban, de remelem kibirja mig hazajosz es rendesen megszereled ;-)
Reply
Leave a Reply. |
Hound positionClick on below map to see entire 2014 voyage
Archives
July 2015
Stories
All
|