Ei.:Ma sajna nem igazan tudtam aktivkodni, mert egy picit tengeri beteg lettem es aludtam, ezert a mai bejedzes egy picit rovid lesz :(.
Ma nagyon-nagyon hullamos volt a tenger (oly annyira, hogy Rizlo csak a kabinban lehetett), viszont nem a hajo hata mogul, hanem oldalrol jott a hullamzas :(. A szel viszonylag eros volt (a reggeli idojaras azt mondta, hogy 5-12 kts kozott lesz), de motor kellett ahoz, hogy a hullamzas ne sodorja a hajot, es persze elromlott a hutto rendszere a motornak, melyet Bence egy par ugyes mozdulat es karomkodas kozepette szuperul sikerult megoldania :). Isztriai-felsziget egyik obleben levo varoska, Medulin fele tartottunk. 15:42-re sikerult megerkeznunk es bolyara allnunk. Kutya seta, furdes, pihi es kora esti vacsora setaval osszekotve a parton. Kell meg mas ahoz, hogy kijozanodjunk a tengeri betegsegbol? (Na jo, FAGYI!!!, amit Szilvi jovoltabol meg is kaptam a parton :D)Vegul, de nem utolso sorban vissza megyunk a Dingivel a Houndra, es blogolas!
Ma nagyon-nagyon hullamos volt a tenger (oly annyira, hogy Rizlo csak a kabinban lehetett), viszont nem a hajo hata mogul, hanem oldalrol jott a hullamzas :(. A szel viszonylag eros volt (a reggeli idojaras azt mondta, hogy 5-12 kts kozott lesz), de motor kellett ahoz, hogy a hullamzas ne sodorja a hajot, es persze elromlott a hutto rendszere a motornak, melyet Bence egy par ugyes mozdulat es karomkodas kozepette szuperul sikerult megoldania :). Isztriai-felsziget egyik obleben levo varoska, Medulin fele tartottunk. 15:42-re sikerult megerkeznunk es bolyara allnunk. Kutya seta, furdes, pihi es kora esti vacsora setaval osszekotve a parton. Kell meg mas ahoz, hogy kijozanodjunk a tengeri betegsegbol? (Na jo, FAGYI!!!, amit Szilvi jovoltabol meg is kaptam a parton :D)Vegul, de nem utolso sorban vissza megyunk a Dingivel a Houndra, es blogolas!