20 nap utan szerencsesen, de mint alabb olvashatjatok, nem tul konnyen megerkezett a Virgo csalad Flores szigetere. Sajnos beszlni meg nem tudtunk, csak az alabbi level jott Ricsitol.
"Hali!
Hááát, a maiérkezés igen húzós volt... Viaros szélben értünk a sziget közelébe hajnalban, és az öbölbe behajózáshoz beröffentettem a motort. Már majdnem bértünk a kikötőbe, amikor puff, leállt, és utána meg sem nyikkant. Jobbról sziklazátonyok, balrólegy horgonyzó katamarán. Rángattam vissza a viharfokot, de közbe láttam, hogy elcsúszunk pont a akatamarán mellett, így vissza a horgonyhoz. 36 méter mélységbe ledobtam az 50 méterláncot, és még remegve csúszott a horgony, így előbb a kezem ügyében lévő köteleket kötöttemösssze, majd a mási horgonyról a +10 méter láncot és 40 méter kötelet, ami elég volt. A szélgenerátor úgy fütyült, mint egy gőzgép, és folyamatosan le is szabályoztamagát. Mikor már minden rendben volt, megnéztem a manuálban, hogy 50 csomó felett szabályoz le...
Délutánra lecsendesült, és fordult a szél, így az egyik, Bermudán megismert francia arc -Pascal- segített a dingijével bevontatni a hajót a kikötőbe, ígymost éppen megiszok egy sört, aztán elkezdem szétturni a motort.
Ha még ébren vagy írj rám, holnap sajna nem nyit ki az internetes hely 9 óráig, ami otthon már dél (kb) - de az az érzésem, hogy itt leszünk még amikor hazaérsz...
A hely gyönyörű, egész olcsó, de azért remélem nem szívat meg a motor nagyon...
üdv!"
"Hali!
Hááát, a maiérkezés igen húzós volt... Viaros szélben értünk a sziget közelébe hajnalban, és az öbölbe behajózáshoz beröffentettem a motort. Már majdnem bértünk a kikötőbe, amikor puff, leállt, és utána meg sem nyikkant. Jobbról sziklazátonyok, balrólegy horgonyzó katamarán. Rángattam vissza a viharfokot, de közbe láttam, hogy elcsúszunk pont a akatamarán mellett, így vissza a horgonyhoz. 36 méter mélységbe ledobtam az 50 méterláncot, és még remegve csúszott a horgony, így előbb a kezem ügyében lévő köteleket kötöttemösssze, majd a mási horgonyról a +10 méter láncot és 40 méter kötelet, ami elég volt. A szélgenerátor úgy fütyült, mint egy gőzgép, és folyamatosan le is szabályoztamagát. Mikor már minden rendben volt, megnéztem a manuálban, hogy 50 csomó felett szabályoz le...
Délutánra lecsendesült, és fordult a szél, így az egyik, Bermudán megismert francia arc -Pascal- segített a dingijével bevontatni a hajót a kikötőbe, ígymost éppen megiszok egy sört, aztán elkezdem szétturni a motort.
Ha még ébren vagy írj rám, holnap sajna nem nyit ki az internetes hely 9 óráig, ami otthon már dél (kb) - de az az érzésem, hogy itt leszünk még amikor hazaérsz...
A hely gyönyörű, egész olcsó, de azért remélem nem szívat meg a motor nagyon...
üdv!"